Yahoo "otwarte na propozycje"
23 kwietnia 2008, 10:35Po ogłoszeniu nie najlepszych wyników finansowych za ostatni kwartał, prezes Yahoo!, Jerry Yang, powiedział, że jego firma jest otwarta na propozycję Microsoftu, ale szuka też alternatywnych rozwiązań. Yang stwierdził też, że nowa strategia firmy dotycząca technologii, użytkowników i reklamy "zaczyna przynosić efekty".
Yahoo! gotowe do rozmów z Microsoftem
6 maja 2008, 10:16Tymczasem Jerry Yang, szef Yahoo!, udzielił Agencji Reutera interesującego wywiadu, w którym nie wykluczył dalszych rozmów z Microsoftem. Yang powiedział: Jeśli oni mają coś nowego do powiedzenia, jesteśmy otwarci... Posłuchamy bardziej niż chętnie.
Przeciwnicy zarządu Yahoo! skupują akcje portalu
21 maja 2008, 10:59Nad zarządem Yahoo! gromadzą się czarne chmury. Inwestorzy popierający Carla Icahna, który chce doprowadzić do wymiany zarządu portalu, zaczynają skupować akcje.
Yahoo! chce się sprzedać?
30 czerwca 2008, 14:31W Sieci pojawiły się informacje z których wynika, że zawarcie umowy pomiędzy Microsoftem a Yahoo! wciąż jest możliwe. Tym razem to Yahoo! chce, by koncern z Redmond je kupił.
Koniec GeoCities
26 października 2009, 11:46GeoCities, jeden z najbardziej znanych i popularnych serwisów początku internetu, został zamknięty. Od dziesięciu lat był on własnością Yahoo!.
Canonical podpisała umowę z Yahoo!
27 stycznia 2010, 11:29Canonical, twórca Ubuntu, podpisał umowę z Yahoo!, na podstawie której to właśnie Yahoo! będzie domyślną wyszukiwarką w Firefoksie instalowanym wraz z Ubuntu.
Yahoo! kupuje arabski Maktoob.com
26 sierpnia 2009, 11:30Yahoo! kupi arabskojęzyczny portal Maktoob.com. Serwis oferuje użytkownikom informacje na temat aktualnych wydarzeń politycznych, sportowych i biznesowych oraz e-mail i czat.
MySpace lepszy od Yahoo?
14 grudnia 2006, 11:18Po raz pierwszy w historii serwis MySpace zanotował więcej odsłon niż najpopularniejszy portal na świecie – Yahoo!. W listopadzie MySpace doliczył się 38,7 miliarda odsłon dokonanych przez mieszkańców USA.
Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy
2 lipca 2007, 12:29Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.
Yahoo! nie chce Microsoftu
11 lutego 2008, 16:26Potwierdziły się pogłoski o odrzuceniu przez Yahoo! propozycji Microsoftu. Zarząd portalu wydał oświadczenie, w którym stwierdził, że cena 31 dolarów za akcję jest niższa niż rzeczywista wartość przedsiębiorstwa.